Google adwords reklamlarının en büyük avantajlarından birisi de tıklandıkça ödeme yapmanızdır. Yani potansiyel müşterileriniz reklamlarınızı her gördüğünde değil, reklamlarınıza tıklayıp ‘potansiyel müşterilikten ziyaretçi’ kısmına geçtiğinde ödeme yaparsınız.
Arama ağı ve görüntülü reklam ağı reklamları için olan bu güzel özelliğin adı Tıklama Başına Maliyet (TBM) dir.
Nedir peki bu max tbm?
Max tbm; bir tıklama için ödemek istediğiniz en yüksek maliyettir.
Belirlediğiniz max TBM’ den yüksek ücret ödemezsiniz. Böylece reklam giderlerinizi kontrol altında tutabilir, bütçenizi doğru yönlendirebilirsiniz.
Bu size reklam bütçenizde ve ayarlamalarınızda kontrol sağlar. Hangi tıklamanın size ne kadar maliyeti olduğunu, hangi tıklamalardan daha çok ziyaretçi çektiğinizi görerek tekliflerinizi yeniden ayarlayabilirsiniz. Böylece alakasız ödemeler yapmazsınız.
Tıklama başına maliyet (TBM) ile genelde belirlediğiniz tekliften daha düşük ücret ödersiniz. Ödediğiniz bu daha düşük ücrete ise gerçek TBM denir.
Manuel teklif verme; Siz ödeyeceğiniz en yüksek teklifi kendiniz belirlersiniz. Bu seçenek size reklamlarınız üzerinde tam kontrol sağlar. Reklam gruplarınızda, tek tek anahtar kelimelerinizde ya da reklam yerleşimleriniz için teklif belirleyebilirsiniz. Böylece sizin için en önemli tıklamalarda ödeyeceğiniz teklifi siz belirlemiş olursunuz.
Otomatik teklif verme; Ödeyeceğiniz en yüksek tutar Google tarafından toplam bütçeniz dahilinde size en çok tıklamayı getirecek şekilde belirlenir.
Tıklama başına maliyet reklamları ile; bütçenizi nasıl kullandığınızı, hangi kelimeye ne kadar ödediğinizi bilirsiniz. Size dönüş getiren tıklamaları ve onlara ödediğiniz ücreti görürsünüz. Alakasız tıklamaları çıkartabilir, az dönüş getiren tıklamalarda da teklif ayarlamalarınızı değiştirebilirsiniz. Reklam güncellemelerinizi bu bilgiler doğrultusunda gerçekleştirip en verimli sonuçları alırsınız.
Siz de tıklandıkça ödeme yaparak potansiyel müşterilerinize daha kolay ulaşabilirsiniz.
Detaylı bilgi ve destek için bizimle iletişime geçin.