google reklamları
Google Reklamlarının Sağladığı Faydalar
Kasım 23, 2017
erp crm
Tıklama Başına Maliyet
Kasım 25, 2017
instagram reklamları

instagram reklamları

(Last Updated On: Nisan 14, 2018)

GOOGLE ADWORDS REKLAMLARINDA MOBİL CİHAZ VERİMLİLİĞİ

Mobil cihaz kullanımı her yıl artış göstermektedir. We Are Social ve Hootsuite tarafından yayınlanan “Digital in 2017 Global Overview” raporuna göre dünya nüfusunun neredeyse üçte ikisi cep telefonu sahibi ve web trafiğinin yarısından fazlası mobil cihazlardan geliyor. Ülkemizde de; mobil cihaz kullanıcı sayısı 71 milyondur.

Mobil cihaz kullanımları bu kadar yüksekken Google adwords reklamlarında mobil cihaz verimliliği için reklamlarımızı bu cihazlara uyumlu hale getirip daha fazla dönüşüm elde etmeliyiz.

Bunun İçin En Temel Yapılması Gerekenler

Sitenizi Mobil Uyumlu hale getirin.

Türkiye’de mobil cihazlardan gelen trafik %61 oranındadır. Gelen bu trafiği kaçırmamak için Web tasarım yaptırırken öncelikle sitenizin tüm mobil cihazlarda uyumlu olmasına dikkat etmeniz gerekir. Sitenizin uyumluluğunu Google’ ın mobil uyumluluk testi ile kontrol edebilirsiniz. Google adwords reklamlarında mobil cihaz verimliliği için sitemizi mobil uyumlu hale getirip daha fazla verim elde etmeliyiz.

Mobil cihazlara özel reklam oluşturun.

Google adwords reklamlarınızı oluştururken mobil cihaz kullanıcıları için optimize etmelisiniz. Reklam metninizde daha kısa ve harekete geçirici mesajlara yer vermeli, size direkt nasıl ulaşılmasını istiyorsanız onun bilgisini vermelisiniz.

Reklam uzantılarını en etkili şekilde kullanın.

Google adwords reklamlarından dönüşleriniz ne şekilde olmasını istiyorsanız reklam uzantılarını ona göre ayarlamanız gerekir. Örneğin, size telefon ile ulaşmalarını isterseniz reklamlarınızda arama uzantısı kullanmalısınız. Yerel bir işletme sahibiyseniz ve potansiyel müşterilerinizi işletmenize çekmek istiyorsanız yer uzantılarını kullanmalısınız. Google adwords reklamlarında mobil cihaz verimliliği size en uygun reklam uzantıları ile artırabilirsiniz.

Reklam sıralamasının önemi

Özellikle mobil cihaz kullanıcılarının arama yaptığı zaman ilk dikkatini çeken en üstteki reklam alanları olmaktadır. Bu nedenle siz de reklamlarda üst sıraları hedeflemeli, reklam optimizasyonlarınızı buna göre güncellemelisiniz.

Google adwords reklamlarında mobil cihaz verimliliği hakkında daha detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçin.

Comments are closed.

Ücretsiz Destek Al